Miért?

 2010.01.07. 00:00

  Sok a miért, amit nap, mint nap feltehetünk magunknak életünk során. Van, amire találunk magyarázatot, van, amire csak keressük és van amire nem szükséges, hogy keresgéljük.

 Miért épp én? Miért épp ma? Miért épp velem?

Hozzám hasonló nyugtalan lelkekben, akik nehezen fogadják el az útmutatást sok az efféle kérdés.

 Szerencsések azok, akik nem gondolkodnak, töprengenek, rágódnak annyit a sorsukon? Talán….Meg vagyok győződve, hogy amennyivel kevesebbet foglalkoznak efféle dolgokkal, annyival sivárabb is az életük. Mert a gondolatok eredménye mérlegelés, a mérlegelés eredménye pedig a következtetés. Aki pedig le tudja vonni a következtetéseket, annak megadatik, hogy tudatosan javítsa ki a saját hibáit. Ha pedig tudatosan dolgozik önmagán, akkor fejlődik.

 Többünknek létfontosságú, hogy dolgozzunk a saját fejlődésünkön, hisz ez által leszünk jobbak, elfogadhatóbbak szeretetre méltóbbak.

 Mivel pedig a szeretet energiája mozgatja az univerzumot ez a legalapvetőbb, amire mindnyájunknak szükségünk van.

 Ne hanyagoljuk el, tehát feltenni a miérteket, ne hanyagoljuk el levonni a következtetéseket és dolgozni magunkon, hogy ezáltal jobbak és szerethetőbbek legyünk.

 Az én mai miértem arról szólt, hogy miért is határoztam el, hogy blogot írjak?

Nos nagyon egyszerű, szeretnék szembesülni a gondolataimmal, a következtetéseimmel, a saját fejlődési lehetőségeimmel.

 A gondolatok kiírásának technikáját gyakorta alkalmazzák gyógyításra is, így én most ezt írtam fel magamnak receptre.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ez2010.blog.hu/api/trackback/id/tr541654508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása